Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine LEKO.si v lasti Roman Šegula s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

PODATKI O PODJETJU

LEKO, Roman Šegula s.p.

Gozdna ulica 15

2311 Hoče

Matična številka: 1012169000

Davčna številka: 19381042

TRR: IBAN SI56 3300 0000 5769 163, odprt pri Addiko bank d.d.

Datum vpisa: 01.02.1997

Registrski organ: AJPES, izpostava Maribor

Vrsta lastnine: Zasebna lastnina

Ustanovitelji: Roman Šegula

Uporabnika spletne trgovine LEKO.si (v nadaljevanju »kupec«) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). S spletno trgovino LEKO.si (v nadaljevanju »ponudnik«) upravlja Roman Šegula s.p., Gozdna ulica 15, 2311 Hoče.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

DOSTOPNOST INFORMACIJ 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAKUP

Za uspešen nakup kupec ne potrebuje registracije. Obvezno pa je potrebno vpisati veljavne podatke: telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno. Kupec prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupec jih ima možnost preklicati, dokler se ne odda v obdelavo. V kolikor ga ne prekliče, se smatra, da se kupec strinja z nakupom.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Pravna oseba nakupa v spletni trgovini ne more opraviti. Za nakup naj pravna oseba kontaktira LEKO, Roman Šegula s.p. na elektronski naslov  ali https://leko.si/kontakt  ali na telefonsko številko +386 (0) 41 690-643.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca enako. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

CENE

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletni trgovini LEKO.si ažurirajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Lahko se zgodi, da se morebitne spremembe podatkov ne popravijo pravočasno v spletni trgovini, vendar bomo kupca skušali pravočasno obvestiti o morebitnih spremembah, ter mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko Pošta Slovenije d.d.,
  • po predračunu na račun Roman Šegula s.p.,

DOSTAVA

Vsi dostavni stroški so navedeni ob koncu nakupa. Stroški dostave so v primeru dostavne službe Pošta Slovenije d.d. 3,40 EUR. Drugih skritih stroškov ni. Poštnina se ob naročilu samodejno prišteje pred zaključkom naročila. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Čas dostave: naročeno blago je pripravljeno in odpremljeno v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odpreme blaga ne izvaja. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem obvestil kupca po elektronski pošti ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila. Vse dodatne informacije kupec lahko dobi na ali https://leko.si/kontakt  ali na telefonsko številko +386 (0) 41 690-643.

RAČUN

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

IZROČITEV PAKETA

Dostavna služba Pošta Slovenije d.d. kupca obvesti, kdaj mu bo dostavljen paket. V primeru, da kupec ne sprejme paketa, se ta vrne nazaj na naš naslov.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Izbira izdelka

Na spletni strani https://leko.si/trgovina izberite izdelek in kliknite na povezavo »Dodaj v košarico«. Sistem izdelek doda v košarico in vas preusmeri na vsebino košarice. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite na »Nadaljuj z nakupovanjem« in izberite naslednji izdelek, ki ga želite naročiti. Če želite zaključiti nakup izberite način dostave izdelka in kliknite povezavo »Nadaljuj na blagajno«. Sistem vas pripelje na povzetek naročila, kjer vnesete svoje podatke.

  1. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani https://leko.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec. Če želi kupec dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo »Nazaj na trgovino«. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.

  1. Nakupovalna košarica

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

  • V košarici so prikazani izdelki, ki ste jih izbrali. Če imate veljavno kodo za popust, jo vpišite v ustrezno polje »Koda kupona« in kliknite gumb »Uporabi kupon«. Prav tako se vam pokaže vmesni seštevek/cena. DDV ni obračunan na osnovi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Nakup nadaljujete s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
  • RAČUN: posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, državo/regijo, ulico, mesto, poštno številko, telefonsko številko in elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • DOSTAVA: v primeru, da želite, da se naročilo dostavi na drug naslov, morate posredovati zahtevane kontaktne podatke označene z zvezdico (ime, priimek, ulico, mesto, poštno številko),
  • PLAČILO: Prikazani so izdelki, ki jih je kupec med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Izbira se lahko: direktno nakazilo na bančni račun spletne trgovine ali plačilo po povzetju. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila

Kupec lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Kupec mora označiti okvirček »Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«, nato pa potrdi naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: Hvala za vaše naročilo, skupaj s podatki: številka naročila, datum, skupni znesek, način plačila, podrobnosti naročila: naročeni izdelki z navedenimi cenami, strošek dostave, način plačila in znesek plačila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

ODSTOP OD NAROČILA

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Roman Šegula s.p., Gozdna ulica 15, 2311 Hoče. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve blaga potrošniku, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno z 43.č čl. ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov)
  • Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do dostopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem (2 leti). Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Uveljavljanje stvarne napake

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • odpravo napake,
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • zamenjavo blaga
  • vračilo plačanega zneska.

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 041/690-643 ali in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).

OSEBNI PODATKI

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik zbira naslednje podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov za dostavo,
  • podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba),
  • naslov elektronske pošte,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • druge podatke, ki jih kupec prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini,
  • druge podatke, ki jih kupec prostovoljno doda naknadno v svojem profilu, za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo kupci, upravljalec ne odgovarja.

Zbiratelj osebnih podatkov je LEKO, Roman Šegula s.p., Gozdna ulica 15, 2311 Hoče

Ponudnik teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval kupcu ali drugi vpleteni osebi. Ponudnik bo podatke kupcev uporabil za proces obveščanja in odpošiljanja naročenih izdelkov. Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov kupcev ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi Pošta Slovenije d.d. bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

Ponudnik ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja kupca posredoval osebnih oz. drugih podatkov kupca tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke kupca, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.

Če želite, da LEKO.si izbriše vse vaše osebne podatke, nam prosimo pošljite elektronsko pošto na . Izbrisali bomo zgodovino vaših nakupov (torej vsa vaša pretekla naročila in vse podatke, povezane z njimi) ter vaš elektronski naslov v našem e-mail sistemu. Drugih podatkov o vas ne shranjujemo oziroma vas ne moremo identificirati iz njih (brskanje po spletni strani ipd.).

Če želite izvedeti, katere podatke sploh imamo o vas (zgodovino nakupov, npr.), pišite na  . Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov:  .

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina LEKO.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja LEKO, Roman Šegula s.p.

PRITOŽBE, REKLAMACIJE IN SPORI

LEKO, Roman Šegula s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LEKO, Roman Šegula s.p. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

LEKO, Roman Šegula s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LEKO, Roman Šegula s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

LEKO, Roman Šegula s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

Spletno reševanje sporov

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PIŠKOTKI

Spletna trgovina LEKO.si uporablja piškotke, s katerimi izboljšujemo uporabniško izkušnjo. S temi piškotki vas ne moremo identificirati na spletu, nimamo dostopa do vašega računalnika ali vašega brskanja po spletu.

Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Če onemogočite piškotke, vam nekateri deli spletne strani LEKO.si morda ne bodo delovali pravilno (nakupovalna košarica ipd.).

Pogoji poslovanja veljajo od 15. 02. 2021 dalje do preklica.